.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انشعاب در اصلاح طلبان

خراسان نوشت: «جبهه اصلاح طلبان» با صدور اطلاعيه اي بر ضرورت حضور فعالانه اصلاح طلبان در انتخابات 92 تاکيد کرد.مصطفي کواکبيان دبيرکل حزب مردم سالاري درباره 18 گروه و حزبي که اين بيانيه از سوي آن ها منتشر شده است گفت: اين احزاب همان گروه ها و احزابي هستند که در زمان انتخابات به عنوان جبهه مردم سالاري فعاليت مي کردند.

وي با بيان اين که شوراي هماهنگي اصلاح طلبان با جبهه اصلاحات فرق مي کند اظهارداشت :شوراي هماهنگي اصلاح طلبان همان جبهه مردم سالاري است که در انتخابات نهمين دوره مجلس فعال بودند و در حال حاضر براي انتخابات رياست جمهوري آينده با اين عنوان دور هم جمع شده اند. وي در پاسخ به اين سوال که چه احزاب وتشکل هايي در اين شورا حضوردارند و آيا احزابي همچون کارگزاران و مجمع روحانيون مبارز جزو اين جبهه هستند ؟ گفت: خير .از جمله احزاب حاضر در جبهه اصلاح طلبان مي توان به حزب مردم سالاري ،حزب آزادي ،حزب فرزندان ايران ،پيشگامان توسعه ،جمعيت ايران فردا ،کانون همبستگي فرهنگيان و...اشاره کرد.

گفتني است در بخشي از بيانيه جبهه اصلاح طلبان با انتقاد از برخي موضع گيري ها براي تحريم انتخابات تاکيد شده است چنين اقدامي نوعي پشت کردن به توده هاي مردم است؛ گرچه در اين ميان برخي با نيات مشخص، با طرح مسايلي همچون «اصلاح طلبان بدلي» سعي دارند فضاي سنگيني براي حضور اصلاح طلبان واقعي در انتخابات ايجاد کنند و زمان کنوني وقت پاسخگويي به اين خزعبلات ولاطائلات نيست؛ اما ناگفته پيداست که اصلاح طلبان بدلي همان انحصارطلباني هستند که حاضرند با يک دستمال قيصريه را به آتش بکشانند؛ همان کساني که با تکروي و به اصطلاح وزن کشي سياسي خويش در سال 1384 و عدم اجماع بر روي کانديداي واحد، زمينه روي کار آمدن دولت هاي نهم و دهم را فراهم کردند و حتي گاهي در محافل خصوصي اعلام مي کردند امثال احمدي نژاد بهتر از هاشمي رفسنجاني هستند! بگذاريم و بگذريم!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.